Privacystatement stichting ASKV/Steunpunt Vluchtelingen over verwerking van persoonsgegevens
Versie: 27 juni 2018
Het beschermen van uw privacy is belangrijk voor het ASKV/Steunpunt Vluchtelingen. Als u onze website (www.askv.nl) of webshop (www.askv-webshop.nl) bezoekt of informatie aan ons geeft, verwerken wij uw persoonsgegevens. Dat doen we in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Hieronder staat welke informatie we verwerken, wat u van ons kunt verwachten en hoe u uw rechten kunt uitoefenen.
Verwerkingsverantwoordelijke
De stichting ASKV/Steunpunt Vluchtelingen is de verwerkingsverantwoordelijke.
Contactgegevens
ASKV/Steunpunt Vluchtelingen
Chris Lebeaustraat 4
1062 DC Amsterdam
tel 020 6272408
e-mail info[at]askv.nl
Welke persoonsgegevens verwerken we en met welk doel?
- We analyseren uw surfgedrag op onze website. Dat doen we om onze website te verbeteren en ons aanbod van diensten af te stemmen op uw voorkeuren.
- We verwerken persoonsgegevens van onze relaties, onder andere voor het afhandelen van donaties, voor het verzenden van onze nieuwsbrief en voor het verspreiden van informatiemateriaal.
- Surfgedrag
We analyseren uw surfgedrag op onze website met cookies: kleine tekstbestanden die bij uw bezoek aan onze website worden opgeslagen in de browser van uw computer, tablet of smartphone. Bij uw eerste bezoek aan onze website informeren wij u over deze cookies en vragen wij uw toestemming voor het plaatsen ervan. Stichting ASKV/Steunpunt Vluchtelingen gebruikt de volgende cookies:
- Functionele cookies. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Deze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt, kunnen bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen onthouden worden en helpen ons om de website goed te laten werken. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
- Analyticscookies. Via Google Analytics worden geanonimiseerd gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren.
- Sociale media cookies. Op onze website zijn via code buttons opgenomen om webpagina’s te kunnen promoten (“liken”) of delen (“tweeten”) op sociale netwerken als Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram. Door middel van deze code worden cookies geplaatst.
U kunt uw internetbrowser zo instellen dat deze geen cookies opslaat. U kunt informatie die al is opgeslagen uit uw browser verwijderen. Gebruik hiervoor de Help-functie van uw browser of ga naar deze websites:
https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn-het-en-wat-doe-ik-ermee
https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/wat-zijn-cookies
2. Relaties
Wij houden een administratie bij waarin wij persoonsgegevens van relaties verwerken. We krijgen deze persoonsgegevens van u als u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief, als u donateur wordt, als u iets bestelt via de webshop, als u zich aanmeldt voor een evenement, als u contact met ons opneemt met een informatievraag of als u hulp aanbiedt. We verwerken deze persoonsgegevens om uw verzoek te kunnen afhandelen, maar ook om u op een later moment te kunnen informeren over onze werkzaamheden of voor fondsenwervende doeleinden. We verwerken financiële gegevens uitsluitend om uw donatie of aankoop af te kunnen handelen.
Rechtsgrond
We verwerken persoonsgegevens alleen als dat noodzakelijk is voor een gerechtvaardigd belang. Wij verwerken persoonsgegevens niet voor andere doelen dan de vooraf bepaalde en aan u bekendgemaakte doelen, tenzij die verdere verwerking in lijn ligt met de gekozen doelen en er een wettelijke grondslag voor is.
Bewaartermijn
We bewaren uw persoonsgegevens zo lang als noodzakelijk voor het bereiken van het doel – daarna worden ze gewist. Als we wettelijk verplicht zijn bepaalde gegevens een bepaalde minimale termijn te bewaren, bijvoorbeeld op grond van financiële of fiscale wetgeving, doen we dat uiteraard. Na verstrijken van die termijn worden ook die gegevens gewist.
Delen met anderen
Het ASKV/Steunpunt Vluchteling geeft geen persoonsgegevens door aan derden, behalve als we verplicht zijn dit te doen op grond van wet- of regelgeving. Ook zullen we uw persoonsgegevens niet doorgeven buiten de EU of aan een internationale organisatie. Een uitzondering hierop zijn de persoonsgegevens die we voor de verzending van onze online-nieuwsbrief delen met Mailchimp. Mailchimp is gevestigd in de Verenigde Staten, wat niet is aangemerkt als een land met een passend beveiligingsniveau. Omdat Mailchimp is gecertificeerd voor het EU-US Privacy Shield is het wel toegestaan persoonsgegevens met hen te delen.
Beveiliging
We nemen passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging en verwerking van persoonsgegevens tegen te gaan. Onze website functioneert via servers van Nederlandse gecertificeerde datacenters, die hun opslag binnen Nederlandse grenzen hebben. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op via het mailadres in bovenstaande contactgegevens
Wat zijn uw rechten?
- U heeft het recht om een verzoek te doen tot inzage, correctie of verwijdering van uw persoonsgegevens. We nemen uw verzoek in behandeling op voorwaarde dat we uw identiteit kunnen vaststellen. Stuur uw verzoek naar het contactadres hierboven, samen met een kopie van uw identiteitsbewijs. Maak in deze kopie uw pasfoto en burgerservicenummer (BSN) onzichtbaar. We zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier weken, op uw verzoek reageren.
- U heeft het recht van verzet. Dit betekent dat u zich kunt verzetten tegen het gebruik door ASKV/Steunpunt Vluchtelingen van uw persoonsgegevens voor wervende doeleinden.
- U heeft de mogelijkheid een klacht in te dienen over onze verwerking van uw persoonsgegevens bij de Autoriteit Persoonsgegevens. https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/
- U heeft het recht op dataportabiliteit: u kunt ons vragen uw digitaal opgeslagen persoonsgegevens aan te leveren wanneer u een vergelijkbare relatie aangaat met een andere organisatie.
- U kunt op ieder moment, zonder opgaaf van reden, uw toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens intrekken.
Vragen
We beantwoorden graag uw vragen over hoe het ASKV/Steunpunt Vluchtelingen met persoonsgegevens omgaat. Onze contactgegevens staan hierboven.
Wijzigingen
Het ASKV/Steunpunt Vluchtelingen kan deze privacyverklaring wijzigen. Afgedrukte exemplaren van deze verklaring kunnen inmiddels achterhaald zijn, dus controleer altijd de versie die online staat.
Op deze website worden ook cookies geplaatst door derden. Dit zijn bijvoorbeeld adverteerders en/of de sociale media-bedrijven.
Zie onze Cookie verklaring
This privacy statement was last updated on 26 augustus 2024 and applies to citizens and legal permanent residents of the European Economic Area and Switzerland.
In this privacy statement, we explain what we do with the data we obtain about you via https://www.askv.nl. We recommend you carefully read this statement. In our processing we comply with the requirements of privacy legislation. That means, among other things, that:
- we clearly state the purposes for which we process personal data. We do this by means of this privacy statement;
- we aim to limit our collection of personal data to only the personal data required for legitimate purposes;
- we first request your explicit consent to process your personal data in cases requiring your consent;
- we take appropriate security measures to protect your personal data and also require this from parties that process personal data on our behalf;
- we respect your right to access your personal data or have it corrected or deleted, at your request.
If you have any questions, or want to know exactly what data we keep of you, please contact us.
1. Purpose, data and retention period
We may collect or receive personal information for a number of purposes connected with our business operations which may include the following: (click to expand)1.1 Contact – Through phone, mail, email and/or webforms
1.1 Contact – Through phone, mail, email and/or webforms
For this purpose we use the following data:
- A first and last name
- A home or other physical address, including street name and name of a city or town
- An email address
- IP Address
The basis on which we may process these data is:
Retention period
We retain this data upon termination of the service for the following number of months: 12 maanden
1.2 Payments
1.2 Payments
For this purpose we use the following data:
- A first and last name
- Account name or alias
- A home or other physical address, including street name and name of a city or town
- An email address
- A telephone number
- IP Address
The basis on which we may process these data is:
Retention period
We retain this data upon termination of the service for the following number of months: 12 maanden
1.3 Registering an account
1.3 Registering an account
For this purpose we use the following data:
- Account name or alias
- A first and last name
- A home or other physical address, including street name and name of a city or town
- An email address
- A telephone number
- IP Address
The basis on which we may process these data is:
Retention period
We retain this data upon termination of the service for the following number of months: 12 maanden
1.4 Newsletters
1.4 Newsletters
For this purpose we use the following data:
- A first and last name
- An email address
The basis on which we may process these data is:
Retention period
We retain this data upon termination of the service for the following number of months: 12 maanden
1.5 To be able to comply with legal obligations
1.5 To be able to comply with legal obligations
For this purpose we use the following data:
- A first and last name
- Account name or alias
- A home or other physical address, including street name and name of a city or town
- An email address
- A telephone number
- IP Address
The basis on which we may process these data is:
Retention period
We retain this data upon termination of the service for the following number of months: 12 maanden
2. Cookies
Our website uses cookies. For more information about cookies, please refer to our Cookie Policy.
3. Disclosure practices
We disclose personal information if we are required by law or by a court order, in response to a law enforcement agency, to the extent permitted under other provisions of law, to provide information, or for an investigation on a matter related to public safety.
If our website or organisation is taken over, sold, or involved in a merger or acquisition, your details may be disclosed to our advisers and any prospective purchasers and will be passed on to the new owners.
Google may not use the data for any other Google services.
4. Security
We are committed to the security of personal data. We take appropriate security measures to limit abuse of and unauthorized access to personal data. This ensures that only the necessary persons have access to your data, that access to the data is protected, and that our security measures are regularly reviewed.
5. Third-party websites
This privacy statement does not apply to third-party websites connected by links on our website. We cannot guarantee that these third parties handle your personal data in a reliable or secure manner. We recommend you read the privacy statements of these websites prior to making use of these websites.
6. Amendments to this privacy statement
We reserve the right to make amendments to this privacy statement. It is recommended that you consult this privacy statement regularly in order to be aware of any changes. In addition, we will actively inform you wherever possible.
7. Accessing and modifying your data
If you have any questions or want to know which personal data we have about you, please contact us. You can contact us by using the information below. You have the following rights:
- You have the right to know why your personal data is needed, what will happen to it, and how long it will be retained for.
- Right of access: You have the right to access your personal data that is known to us.
- Right to rectification: you have the right to supplement, correct, have deleted or blocked your personal data whenever you wish.
- If you give us your consent to process your data, you have the right to revoke that consent and to have your personal data deleted.
- Right to transfer your data: you have the right to request all your personal data from the controller and transfer it in its entirety to another controller.
- Right to object: you may object to the processing of your data. We comply with this, unless there are justified grounds for processing.
Please make sure to always clearly state who you are, so that we can be certain that we do not modify or delete any data of the wrong person.
8. Submitting a complaint
If you are not satisfied with the way in which we handle (a complaint about) the processing of your personal data, you have the right to submit a complaint to the Data Protection Authority.
9. Contact details
ASKV/Steunpunt Vluchtelingen
Chris Lebeaustraat 4
1062 DC Amsterdam
Netherlands
Website: https://www.askv.nl
Email: info@askv.nl
Phone number: 0206272408
10. Data Requests
For the most frequently submitted requests, we also offer you the possibility to use our data request form
Annex
WooCommerce
Deze voorbeeldtekst bevat de basisbeginselen over welke persoonsgegevens je winkel mogelijk verzamelt, opslaat en deelt, evenals wie mogelijk toegang heeft tot deze gegevens. Afhankelijk van welke instellingen zijn ingeschakeld en welke aanvullende plugins worden gebruikt, kan de specifieke informatie, die door je winkel wordt gedeeld, verschillen. We raden je aan om een jurist om advies te vragen wanneer je besluit welke informatie je wil opnemen in je privacybeleid.
We verzamelen informatie over je tijdens het afrekenproces in onze winkel.
Wat we verzamelen en opslaan
Wanneer je onze site bezoekt, verzamelen we de volgende gegevens:
- Door jou bekeken producten: we gebruiken deze gegevens bijvoorbeeld om producten aan je te tonen die je recentelijk hebt bekeken
- Locatie, IP-adres en browsertype: we gebruiken deze gegevens om belastingtoeslagen en verzendkosten te berekenen
- Verzendadres: we vragen je om deze gegevens in te vullen, zodat we bijvoorbeeld de verzendkosten kunnen berekenen voordat je een bestelling plaatst en om de bestelling vervolgens naar je te verzenden!
We gebruiken cookies ook om producten in je winkelwagen op te slaan terwijl je door onze site bladert.
Opmerking: je kunt je cookiebeleid gedetailleerd beschrijven en hier een link naar dat sectie toevoegen.
Wanneer je producten bij ons aanschaft, vragen we je om informatie te verstrekken, waaronder je naam, factuuradres, verzendadres, e-mailadres, telefoonnummer, creditcard-/betalingsgegevens en optionele accountgegevens, zoals een gebruikersnaam en wachtwoord. We gebruiken deze informatie voor de volgende doeleinden:
- Om je informatie toe te sturen over je account en bestelling
- Om te reageren op je aanvragen, waaronder restituties en klachten
- Om betalingen te verwerken en fraude te voorkomen
- Om je account voor onze winkel in te stellen
- Voldoe aan alle wettelijke verplichtingen die we hebben, zoals het berekenen van belastingen
- Om ons winkelaanbod te verbeteren
- Om marketingberichten naar je te sturen, als je hiervoor kiest
Als je een account aanmaakt, worden je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer gebruikt om de afrekengegevens automatisch in te vullen bij toekomstige bestellingen.
Over het algemeen slaan we informatie over je op zolang we deze nodig hebben voor het doel waarvoor we deze verzamelen en gebruiken. We zijn niet wettelijk vereist deze te bewaren. We bewaren bestelinformatie bijvoorbeeld XXX jaar voor belasting- en boekhoudingsdoeleinden. Tot deze informatie behoort je naam, e-mailadres, en factuur- en verzendadres.
Wij zullen ook reacties of beoordelingen opslaan, indien je deze achterlaat.
Wie van ons team heeft toegang
Leden van ons team hebben toegang tot de informatie die je bij ons hebt opgegeven. Zowel Beheerders als Winkelmanagers hebben bijvoorbeeld toegang tot:
- Bestellingsinformatie, zoals de aangeschafte producten, de datum van aanschaf en het bezorgadres, en
- Klantinformatie, zoals je naam, e-mailadres, verzend- en betaalinformatie.
Onze teamleden hebben toegang tot deze informatie om bestellingen te voltooien, te behandelen, terugbetalingen te doen en om je te ondersteunen.
Wat we delen met anderen
In deze sectie moet je vermelden met wie je gegevens deelt en met welk doel. Hiertoe kan onder andere het volgende behoren: analyse, marketing, gateways voor betaling, bezorgdiensten en insluitingen van derden.
We delen informatie met derden die ons helpen onze bestellingen te leveren en diensten aan je op te slaan; bijvoorbeeld —
Betalingen
In deze subsectie moet je vermelden welke betalingsverwerker van derden je gaat gebruiken voor betalingen op je site, aangezien hier klantgegevens aan gebonden kunnen zijn. We hebben PayPal als voorbeeld toegevoegd, maar je zult deze moeten verwijderen als je geen gebruikmaakt van PayPal.
We accepteren betalingen via PayPal. Bij het verwerken van betalingen worden sommige gegevens overgedragen aan PayPal. Hiertoe behoort informatie die noodzakelijk is om de betaling te verwerken of ondersteunen, zoals het totaalbedrag van de aankoop en factuurgegevens.
Raadpleeg het privacybeleid van PayPal voor meer informatie.
WooCommerce
Deze voorbeeldtekst bevat de basisbeginselen over welke persoonsgegevens je winkel mogelijk verzamelt, opslaat en deelt, evenals wie mogelijk toegang heeft tot deze gegevens. Afhankelijk van welke instellingen zijn ingeschakeld en welke aanvullende plugins worden gebruikt, kan de specifieke informatie, die door je winkel wordt gedeeld, verschillen. We raden je aan om een jurist om advies te vragen wanneer je besluit welke informatie je wil opnemen in je privacybeleid.
We verzamelen informatie over je tijdens het afrekenproces in onze winkel.
Wat we verzamelen en opslaan
Wanneer je onze site bezoekt, verzamelen we de volgende gegevens:
- Door jou bekeken producten: we gebruiken deze gegevens bijvoorbeeld om producten aan je te tonen die je recentelijk hebt bekeken
- Locatie, IP-adres en browsertype: we gebruiken deze gegevens om belastingtoeslagen en verzendkosten te berekenen
- Verzendadres: we vragen je om deze gegevens in te vullen, zodat we bijvoorbeeld de verzendkosten kunnen berekenen voordat je een bestelling plaatst en om de bestelling vervolgens naar je te verzenden!
We gebruiken cookies ook om producten in je winkelwagen op te slaan terwijl je door onze site bladert.
Opmerking: je kunt je cookiebeleid gedetailleerd beschrijven en hier een link naar dat sectie toevoegen.
Wanneer je producten bij ons aanschaft, vragen we je om informatie te verstrekken, waaronder je naam, factuuradres, verzendadres, e-mailadres, telefoonnummer, creditcard-/betalingsgegevens en optionele accountgegevens, zoals een gebruikersnaam en wachtwoord. We gebruiken deze informatie voor de volgende doeleinden:
- Om je informatie toe te sturen over je account en bestelling
- Om te reageren op je aanvragen, waaronder restituties en klachten
- Om betalingen te verwerken en fraude te voorkomen
- Om je account voor onze winkel in te stellen
- Voldoe aan alle wettelijke verplichtingen die we hebben, zoals het berekenen van belastingen
- Om ons winkelaanbod te verbeteren
- Om marketingberichten naar je te sturen, als je hiervoor kiest
Als je een account aanmaakt, worden je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer gebruikt om de afrekengegevens automatisch in te vullen bij toekomstige bestellingen.
Over het algemeen slaan we informatie over je op zolang we deze nodig hebben voor het doel waarvoor we deze verzamelen en gebruiken. We zijn niet wettelijk vereist deze te bewaren. We bewaren bestelinformatie bijvoorbeeld XXX jaar voor belasting- en boekhoudingsdoeleinden. Tot deze informatie behoort je naam, e-mailadres, en factuur- en verzendadres.
Wij zullen ook reacties of beoordelingen opslaan, indien je deze achterlaat.
Wie van ons team heeft toegang
Leden van ons team hebben toegang tot de informatie die je bij ons hebt opgegeven. Zowel Beheerders als Winkelmanagers hebben bijvoorbeeld toegang tot:
- Bestellingsinformatie, zoals de aangeschafte producten, de datum van aanschaf en het bezorgadres, en
- Klantinformatie, zoals je naam, e-mailadres, verzend- en betaalinformatie.
Onze teamleden hebben toegang tot deze informatie om bestellingen te voltooien, te behandelen, terugbetalingen te doen en om je te ondersteunen.
Wat we delen met anderen
In deze sectie moet je vermelden met wie je gegevens deelt en met welk doel. Hiertoe kan onder andere het volgende behoren: analyse, marketing, gateways voor betaling, bezorgdiensten en insluitingen van derden.
We delen informatie met derden die ons helpen onze bestellingen te leveren en diensten aan je op te slaan; bijvoorbeeld —
Betalingen
In deze subsectie moet je vermelden welke betalingsverwerker van derden je gaat gebruiken voor betalingen op je site, aangezien hier klantgegevens aan gebonden kunnen zijn. We hebben PayPal als voorbeeld toegevoegd, maar je zult deze moeten verwijderen als je geen gebruikmaakt van PayPal.
We accepteren betalingen via PayPal. Bij het verwerken van betalingen worden sommige gegevens overgedragen aan PayPal. Hiertoe behoort informatie die noodzakelijk is om de betaling te verwerken of ondersteunen, zoals het totaalbedrag van de aankoop en factuurgegevens.
Raadpleeg het privacybeleid van PayPal voor meer informatie.
WooCommerce
Deze voorbeeldtekst bevat de basisbeginselen over welke persoonsgegevens je winkel mogelijk verzamelt, opslaat en deelt, evenals wie mogelijk toegang heeft tot deze gegevens. Afhankelijk van welke instellingen zijn ingeschakeld en welke aanvullende plugins worden gebruikt, kan de specifieke informatie, die door je winkel wordt gedeeld, verschillen. We raden je aan om een jurist om advies te vragen wanneer je besluit welke informatie je wil opnemen in je privacybeleid.
We verzamelen informatie over je tijdens het afrekenproces in onze winkel.
Wat we verzamelen en opslaan
Wanneer je onze site bezoekt, verzamelen we de volgende gegevens:
- Door jou bekeken producten: we gebruiken deze gegevens bijvoorbeeld om producten aan je te tonen die je recentelijk hebt bekeken
- Locatie, IP-adres en browsertype: we gebruiken deze gegevens om belastingtoeslagen en verzendkosten te berekenen
- Verzendadres: we vragen je om deze gegevens in te vullen, zodat we bijvoorbeeld de verzendkosten kunnen berekenen voordat je een bestelling plaatst en om de bestelling vervolgens naar je te verzenden!
We gebruiken cookies ook om producten in je winkelwagen op te slaan terwijl je door onze site bladert.
Opmerking: je kunt je cookiebeleid gedetailleerd beschrijven en hier een link naar dat sectie toevoegen.
Wanneer je producten bij ons aanschaft, vragen we je om informatie te verstrekken, waaronder je naam, factuuradres, verzendadres, e-mailadres, telefoonnummer, creditcard-/betalingsgegevens en optionele accountgegevens, zoals een gebruikersnaam en wachtwoord. We gebruiken deze informatie voor de volgende doeleinden:
- Om je informatie toe te sturen over je account en bestelling
- Om te reageren op je aanvragen, waaronder restituties en klachten
- Om betalingen te verwerken en fraude te voorkomen
- Om je account voor onze winkel in te stellen
- Voldoe aan alle wettelijke verplichtingen die we hebben, zoals het berekenen van belastingen
- Om ons winkelaanbod te verbeteren
- Om marketingberichten naar je te sturen, als je hiervoor kiest
Als je een account aanmaakt, worden je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer gebruikt om de afrekengegevens automatisch in te vullen bij toekomstige bestellingen.
Over het algemeen slaan we informatie over je op zolang we deze nodig hebben voor het doel waarvoor we deze verzamelen en gebruiken. We zijn niet wettelijk vereist deze te bewaren. We bewaren bestelinformatie bijvoorbeeld XXX jaar voor belasting- en boekhoudingsdoeleinden. Tot deze informatie behoort je naam, e-mailadres, en factuur- en verzendadres.
Wij zullen ook reacties of beoordelingen opslaan, indien je deze achterlaat.
Wie van ons team heeft toegang
Leden van ons team hebben toegang tot de informatie die je bij ons hebt opgegeven. Zowel Beheerders als Winkelmanagers hebben bijvoorbeeld toegang tot:
- Bestellingsinformatie, zoals de aangeschafte producten, de datum van aanschaf en het bezorgadres, en
- Klantinformatie, zoals je naam, e-mailadres, verzend- en betaalinformatie.
Onze teamleden hebben toegang tot deze informatie om bestellingen te voltooien, te behandelen, terugbetalingen te doen en om je te ondersteunen.
Wat we delen met anderen
In deze sectie moet je vermelden met wie je gegevens deelt en met welk doel. Hiertoe kan onder andere het volgende behoren: analyse, marketing, gateways voor betaling, bezorgdiensten en insluitingen van derden.
We delen informatie met derden die ons helpen onze bestellingen te leveren en diensten aan je op te slaan; bijvoorbeeld —
Betalingen
In deze subsectie moet je vermelden welke betalingsverwerker van derden je gaat gebruiken voor betalingen op je site, aangezien hier klantgegevens aan gebonden kunnen zijn. We hebben PayPal als voorbeeld toegevoegd, maar je zult deze moeten verwijderen als je geen gebruikmaakt van PayPal.
We accepteren betalingen via PayPal. Bij het verwerken van betalingen worden sommige gegevens overgedragen aan PayPal. Hiertoe behoort informatie die noodzakelijk is om de betaling te verwerken of ondersteunen, zoals het totaalbedrag van de aankoop en factuurgegevens.
Raadpleeg het privacybeleid van PayPal voor meer informatie.
Complianz | The Privacy Suite for WordPress
Deze site gebruikt de Privacy Suite voor WordPress van Complianz om gegevens over toestemming te verzamelen. Voor deze functionaliteit wordt je IP-adres geanonimiseerd en opgeslagen in onze database. Voor meer informatie, zie de Complianz Privacyverklaring.
Complianz | The Privacy Suite for WordPress
Deze site gebruikt de Privacy Suite voor WordPress van Complianz om gegevens over toestemming te verzamelen. Voor deze functionaliteit wordt je IP-adres geanonimiseerd en opgeslagen in onze database. Voor meer informatie, zie de Complianz Privacyverklaring.